OH NO NO NO! NO IKLAN OR SPAM PLIZ!
.budak ♥ blog nie.
Photobucket


Photobucket

kesengalan kekameraan keakuan!

sawadikup..
kap kun kap..
masuk pintu kuor tgkp..

dol!
ape gne pintu..
ssh pyh org buat.. bkn free tau tak.. bayor doe..

wateverrrr..
dats not da point..
HAHA..

akhirnyer dapat gak aku kuar dr kandang hr nie..
lau tak tekurung je aku lam sangkar emas nie..
acececece.. emas la sgt.. jual pun ta laku laaaaa..
perasantan!HAHA

hari nie kekasih hati pengeran jantung intan payung dot dot kaler fink aku tuh bole outing.. yeaaaaaa.. tau tak ape maksud outing tuh? mknenyer kuar dr kandang jugakkk! HAHA

ape lagi sonok ta hengat dunia la kn kn kn..
dgn smgt yg terkobar2 aku bersiap sakan nk keluor nie..
pepagi bute lagi da p nengok wayang.. megamind tuuuuu.. mmg ta boleh nk wat ape da cite tu.. sampai aku terpksa gelak ta hengat org kiri kanan da..lantok kome lewww..
ade aku kesahhhh?? aku bayorrrr oke.. HAHA

pastu g melantak.. elok benor la ghuper nyer tuuu.. HAHA
disbbkn kebuluran yg amat sgt aku pilih secret recipe jer.. dekat pun dekat.. tayah fenink2 nk mkn mne..

da start da.. da start da.. nak masuk da nie..
masuk ape?
p bace lek tajuk..



'kesengalan kekameraan keakuan'


ade fahammmm??
biar lah gambar gambar nie jer menceritakn betapa aku tersgt la gojes.. erh silap2.. tersgt la gonjeng! baru betol! HAHA



jakunsss.. ta pena peygang sudu.. mklm prmpn melayu terakhir.. mkn pun pakai tgn beb!
HAHA

muke bajet howt! padehal ta sabau nk melantak..

frosty orange! my fav.. super duper marvelous!

=='




ape????
jgn tenung lelame.. kunk jatuh kunk.. jatuh kunkkk..

jatuh apeee??

kome pikiooo la sendiri..
HAHA

dadaa~
<33

0 buzz:

Post a Comment