OH NO NO NO! NO IKLAN OR SPAM PLIZ!
.budak ♥ blog nie.
Photobucket


Photobucket

mencari-cari

ku mencari..
ku mencari..
ape kah salah ku..
kau buat ku termenung seorang diri..
*sila bace dgn nada menyanyi yerrr..HAHA


sejak dua menjak nie sume post nk start ngn nyanyi..
apedaaaa =='
kn lagi bagus mulakan ngn salam..
start again erh erh erh..




salam.
hye eblibody!
HAHA

before dat kn aku nk ucapkan deepavali vatakel to all indian in the world..
cehhh.. lobih2 pulak.. dlm malaysia cukuppp.. HAHA
konfirm hari nie batu caves penuh kn kn kn..
dgn indian2 dn baju2 berat mereka..
dung dang dung dang sana sini..
air kelapa bersepah2..HAHA
bau bauan yg semerbak harummmmm.. harum ke? harum la kot.. ngaaa =='
trafik jem mmg ta hengat dunia la kn..
dasat dasat...


ok.
tamat k cite pasal deepavali..
hee ;p

skunk nie nak cite pasal..........



Google


ape ade dengan google erh..

perghhhhhhh.. mcm2 ade beb..
google nie la satu2 nyer enjin pencarian yg aku plg suka guna lau nk cri ape2 yg aku tatau ke, yg tau ke, yg wat2 tatau ke.. tetttttt.. HAHA

bukan ape uols.. senang.. cepat.. mudah.. padat!
acecece.. HAHA

yg membuat kn aku jatuh cintan ngn google nie kn sbb die ade kemudahan map dn direction..
tau2 jer aku bab jalan2 lam malaysia nie aku lombab sikit.. HAHA
bole jdkn gps oke.. korunk tampal lappy korunk kat lam kete bapak korunk!
konfrm kena sekey! HAHA

lagi satu yg membuatkn aku syg dn nghindu kat google nie kn kn kn..
sampai hari2 nak bukak mende alah nie kn kn kn..
sbb google ade sediakan satu application satelit..
google earth..
korunk search la ape2 kat atas bumi nie, dgn pantas nye die pamerkn tok tontonan uolsss *bergantung kpd kesiputan brdbnd korunk.. HAHA
mmg sonok ta hengat dunia la.. lagi2 g skodeng uma gewe uolsss.. mantap!


so lau ade assaimen ke keje ke ape2 la..
tanpe disuruh aku akn jd terlobih rajin nk g find out..
mak bapak aku pun naik fenink tgk perangai aku yg ta senonoh tu..
HAHA

pape pun aku ttp sokong google!
sampai kapan pun!
*nie kes terlobih nengok cite hindon la nie..
tu laaaaa.. mak da pesannn..
katenyewwwww..
paham?
lau ta phm pepandai la engkorunk phm kan..
HAHA


tu jer nak share..
lau tak pueh lagi lantok kome lewwwww..

lau nk senang search sendiri kat google k.
HAHA

c ya!
dadaaa~

<33

0 buzz:

Post a Comment