OH NO NO NO! NO IKLAN OR SPAM PLIZ!
.budak ♥ blog nie.
Photobucket


TABIAT? SAJE SUKE SUKE? atau ANUGERAH? -part1

hye peeps..
salam rabu!

wahhhh..
gimik je tajuk..
macam melodi la pulak..
kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi!
acececece!

mesti uols pelik ngn dark mia nie..
ape benda la die nk story nie..
sebelum tu tgk dan perhati kan gambar nie betol betol..
fokus!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tajuk entry kali nie sebenarnye 'MELATAH'
yang jadik persoalannye skunk org2 yg melatah nie mmg
"TABIAT"
atau
"SAJE SUKE SUKE"
ataupun
"ANUGERAH"

ok..

1) situasi kalau mmg TABIAT mereka melatah
org yg mmg da tabiat melatah nie lau bole setiap mase nak melatah..
ta bole terkejut sikit..
kadang kadang lau duduk sorg2 pun boleh jadik..

cth;
'oi mak kau!'
*nie yg peringkat melatah tahap awal

'oi mak kau meletop kedebaboom!
*nie yg tahap pertengahan

'oi mak kau meletop kedebaboom.....bapak kau pun meletop, adik kau meletop, kakak kau meletop dan bla bla bla...'
*yg nie tahap da teruk yg bole join makcik makcik!

org yg tabiat nie mmg die da sebati ngn melatah nie n selalu jadik bahan gurauan..
haishhhh =='
tak patut sebenarnye ye kekwn..

2)situasi kalau mereka SAJE SUKE SUKE nak melatah

cth;
10 saat slps di sergah..'oh mak kaauuu..'
*respon lmbt.. nmpk sgt buat buat

'oh mak kau..hahahaha'
tak pernah melatah tetibe melatah dgn keadaan tersenyum atau gelak terbahak bahak!

sangat sangat kesian dgn golongon nie..
sbb mereka takde cara lain nak cari publisiti selain cara nie..
di maklum kn disini sesungguhnye melatah tu sgt memalukan..
dan bile seseorg 2 saje suke suke nak melatah maka akan lebih memalukan..
=='

3)situasi ANUGERAH
wahhh.. anugerahh dari tuhan rupenye melatah nie!
maknenye org melatah nie special laa..
*wink wink



sila tampar diri sendiri sekarang!
wake up okeh guys..
melatah nie bukan anugerah!
diulangi MELATAH tu BUKAN ANUGERAH!!
tapi
PENYAKIT!!
yg harus diubati dgn segera..

mcm mane nak ubati??
nnt mia smbg next entry..
MELATAH -part2

ok..hope dapat kongsi sometin ngn uols today..

p palang s; knp mia beriya iya cerita pasal melatah nie?? becoz im da one of them! haha

2 buzz:

Umie Nadhirah said...

Umie melatah.. damn! grr.. haha..

bloggergurl said...

same la.. pjg tak latah tuu??

Post a Comment