OH NO NO NO! NO IKLAN OR SPAM PLIZ!
.budak ♥ blog nie.
Photobucket


INI BUKAN CERITA KARTUN

salam 1 malaysia

*padat.ringkas dan cepat


today is friday lol!
cepatnye mase berlalu..
pasan tak pasan tak??
ngaaaaa~

okeh..
post nie bkn nk cite pasal hari jumaat..
tapi nak cite pasal ;

AKU TAK SUKA NAIK BUS SEBAB ;

1) kalau aku naik bus lambat mesti tak dpt tmpt duduk..perjalanan aku jauh tau tak! *mcm jauh sgt penat berdiri.. nak duduk!

2) bile da naik bus tu pulak, semu org la dlm bus nk tgk sape yg naik.. haishhhh.. uolsss.. mesti la MANUSIA yg naik.. dun wori.. bukan rimau o gajah yg naik..

3) haaaa.. yg nie mesti uols tak nafi kan bile aku ckp naik je bus rase cm kat bangladesh! nie yg plg aku tak suke.. ta suke ta suke!!

4) okeh.. nie cite pasal 'kalau aku dpt duduk'.. org yg duk sblh aku dan dan la nk tidow.. k fine.. yg aku ta suke nyew tak yah nak lentok lentok kat bahu aku yg kiut tuh! geli tau tak! huh!

5) kalau naik bus petang, waktu sume org balik keje mmg nasib le.. da la padat! bau wangi nye ta yah cite la kan.. hapak!



nie la sebab2 aku ta suke naik bus.. tp kena naik jugak.. HAHA

uols ade pape pengalaman tak mase naik bus jum share..

2 buzz:

Yellow LEOpard said...

no.3 paleng x suke..bukan stakat bangladesh..hari tu naik bus..penuh dgn indon.haihhh

bloggergurl said...

haha.. tau tape.. da la gatal!

Post a Comment