OH NO NO NO! NO IKLAN OR SPAM PLIZ!
.budak ♥ blog nie.
Photobucket


Photobucket

F.R.I.E.N.D

F to da R to da I to da E to da N to da D

F R I E N D

yeeeehaaaaaa! yebeda beduuuu!
hee. :D

sume orang yg bernyawa lam bumi nie mesti ada KAWAN. sekurang-kuarang nye mesti ada satu kn kn kn.

aku ada kawan. kawan aku ade kawan. mak ngn ayah aku ada kawan. jiran aku ada kawan. makcik jual goreng pisang depan uma aku ada kawan. babu yang jual roti petang2 tu ada kawan. paris hilton ada kawan. anney kat mapley ada kawan. manager syarikat besar2 ada kawan. bibik ada kawan. dn dn dn. org asli lam hutan kt kuala woh tu pown ada kawan auu.

eberibody in dis world hv a FRIENDS!

ape erti, maksud, makna, KAWAN kepada anda sume?

for me.

ehem ehem.

KAWAN pada aku simple je. oways ada bila2 aku perlukn die.
ta kire la time aku kaya raya o time aku papa kedana!

bagi aku KAWAN yang sejati nie akan ikuttt je ape yg kite nk wat o bakal wat.

klu kowank wat jahat, nk rompak bank cimb kn. then die halang. jgn kawan die!!

hahahaha.

aku ta memilih langsung nk bekwn nie. ta memilih lgsg oke!

ta kire la kawan aku tu :

gemok atau kurus
pendek atau tinggi
cacat atau sindrom
hitam atau putih
gedikkk atau sengal
bodoh ke pandai
dn
kaya atau miskin

yang penting bagi aku. bukan penting lagi da. tapi WAJIB ada ialah :

satu kepala dgn aku
(bukan kepala die ngn kepala aku digabungkn oke. means satu perangai.)

dn

die mestilah bole time aku seadanye
(bkn berkasih-kasihan je kena mcm nie. kekwn pown kena lah time kwn anda dgn seadanye oke!)

tu je syarat2 nye. mudah kn. simple kn. senang kn.

hahaha.

aku sayang. rindu. cinta KAWAN aku.



kawan-kawan saya sgt2 dn sgt2 beruntung dpt kawan secomel saya!



1 buzz:

tot said...

idea ni dr aku kn..............?

Post a Comment