OH NO NO NO! NO IKLAN OR SPAM PLIZ!
.budak ♥ blog nie.
Photobucket


Photobucket

nama saya MIASARAA..

hai abg abg..kakak kakak..adik adik..makcik makcik..pakcik pakcik..nenek nenek..datuk datuk..anak anak..kawan kawan..heee
hari yang bersejerah ini telah tercipta nyer satu blog yang bernama miasaraa.blogspot.com akibat dari perangai saya yang suke menconteng2 wall di fesbook, wall dirumah, wall dibilik dan mne2 jer yg sy suka..atas nasihat p/a saya, maka tercipta lah blog nie..ceh2..mcm artis pulak..so p/a saya nie suh saya conteng2 la kat blog nie..aman dunia..ngeh3..


jadi saya nak buat satu entry yg petama utk merasmi kn blog yg cun lagi hot nie..hehe
entry nye pasal SAYA a.k.a MIASARAA

ekcelli kn3..nama saya bukan miasaraa..tp disbbkn skunk nie byk no kes2 yg memanaskn telinga den nie jd secara tak langsung saya telah memilih nama nie sbgi nama PENA saya didlm blog..ade sape2 yg marah??ta kire!saya tetap nk pakai nama nie..hahahaha..

btw..cn we continue..tp sy rasa cm syok sendiri la pulak..ader ke org yg baca ape yg saya tulis nie..wakaka..ta kisah lah..jnji sy ta conteng umah saya..ngeh2..

so sape yg tinjau2 o tertinjau blog saya nie, mtk maaf yg berjuta2 lemon tau3..sbb ta bape nk cun dan cantik lg..bt i pomish to make it mur adorable k..cehwahhh..sejak bila aku pndi speaking nie..hehehe..

lagi satu..alang2 da tertinjau tu ape la slhnyer anda, anda, anda, anda dan anda jadi my follower..tgl kn link kat komen nie ok??then i will hit u bck sementara tgu chatbox yg sy bakal wujudkn..ngeh3..

(menguappp..)

ok la guys..mata saya nie da berat cm ader gajah je yg stay atas nie..hehehe..esok saya update lagi..tata..


lots of love,
miasaraa

0 buzz:

Post a Comment